II JORNADA DELS INSTITUTS DE RECERCA PROPIS DE LA UB- CANVI CLIMÀTIC I RISCOS NATURALS: TRANSFORMACIÓ I RESILIÈNCIA

UB products 2022/09/23

L’escalfament global està provocant canvis molt notables en els models de precipitació, en els vents, els oceans, la fauna i la flora. Els efectes ja s’estan fent notar en els ecosistemes i les conseqüències socioeconòmiques que se’n deriven cada vegada seran més patents. En aquest escenari de canvi climàtic i desastres naturals, els instituts de recerca de la UB volen proporcionar en aquesta jornada una mirada transdisciplinària i diacrònica sobre un problema cabdal per a la societat actual.

Lloc: Aula Magna, Facultat de Geografia i Història. C/Montalegre 6-8, 08001 Barcelona, planta 4ª, Universitat de Barcelona

Pots veure el programa de la Jornada aquí

Pots inscriure't aquí.